Wednesday, March 28, 2012

Kisah pagi tadi @ 5.00am

Lepas salin pampers irsyad...aku buatkan dia susu...tiba2 dia bangun..tengok atas katil...lepas tu dia cakap, "dah balik"..dalam bunyi pelat dia...sebelum ni mmg dah ajar bila tanya irsyad, "ayah mana?", dia akan jawab, "dah balik"....mungkin pagi tadi dia teringat kat ayah @ mimpi ayah dia kot...aku pulak yang sayu....

lepas tu terus baring dan menyusu dan terdengar bunyi katak..sebab pagi tadi hujan....dia pun cakap lagi.."atak.....menyik.."...maksudnya bunyi katak....aku layankan jer...pupuk2 punggung dia sambil menyusu & sambung tdo balik....sekian...:)

2 comments:

Ummi Mahmood said...

kiyutttt kan..

jiejah said...

Terharu...kdg2 die tgk nset yg ada gmbr ayah die tiba2 die cium...rindu agaknya...
Kdg2 gak buku diari aku tu dia ingat alquran bila die tutup die junjung letak atas kpale die n cium...sbb tgk ayah die buat time blk umah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width