Thursday, June 21, 2012

Fening

Akhir-akhir ni berserabut..uruskan macam2 hal..harap2 tak memberi effect pada kesihatan aku...tapi tadi..aku dah pening2 lalat..ntah macam mane masa aku nak menuju ke kereta dgn jalan yang agak laju serta otak berfikir macam2 aku rasa badan aku macam nak jatuh..makin lama makin senget..nasib baik ada tempat duduk..aku terus duduk kejap...(rasa macam mimpi2...terdiam jap aku)..kenapa dgn aku ni??

Ya Allah berilah aku kesihatan yang baik serta kandungan aku berada dalam keadaan baik..semoga kerja seharian aku dapat jalankan dengan baik serta aku dapat mengawal emosiku....

Pagi esok checkup di Klinik Tg Malim...check MGGT & FBC..MGGT utk tau ada diabetis ke tak dan FBC sebab dah 2 kali HH rendah...huhuhu...kemudian nak dapatkan surat doktor utk naik flight & scan sekali...next week naik flight ke Langkawi..tapi tiket xdpt lagi dari pentadbiran..harap2 sok pagi dah email...lepas tu pergi ke Austria seminggu..pun belum dapat pengesahan bayaran yuran seminar, hotel & tiket kapal..tapi telah dijanjikan minggu ni..harap2 settlelah dengan baik..

Petang tadi masuk kelas jap mengajar dari 2.30pm-4.30pm..nasib baiklah tak berat mana..cuma kering tekak jelah...malam ni dah nak pack barang sebab esok petang nak blk kampung hantar irsyad..2 minggu tak dpt jumpa irsyad..rindunya...sob!sob!

1 comment:

hajiMete said...

bestnyer nak gi austria tuuu.. uhhhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width