Monday, August 13, 2012

Preparation Barang2 Baby & Ibu

Dah beli dah barang2 baby & barang2 utk aku berpantang...beli kat Sogo tu..punyala kedai kat Tg Malim melambak...hehehe..masa kat Sogo aritu xtau nak beli apa..baju2 irsyad dah beli..jadi barang2 babylah yang di capainya...yang bestnya banyak pilihan..itu aje..tapi ikutkan kalau beli kat TF Market kat Tg Malim pun ok...nasib baik adik aku nana ikut..bolehlah tolong bawakan barang...
 
Tilam & bantal tu aku beli kat TF..nyesal pulak tak beli kat Sogo..sebab yang kat Sogo tu cantik..mandian baby je tak beli..sebab..kat umah aku rase ieman (anak adik aku) punya ada melambak kot...
 
Ni je barang yang aku beli untuk diriku..set lepas pantang dulu pakai yang Salindah..tapi kali ni Salindah beli satu2..lepas tu tak makan sangat yang Salindah bila dah lepas pantang sebab irsyad kuning..jadi yang kedua ni ingat nak terus ambil Herba Kencana..beli dengan kak Chick nanti...pad maternity aku tak beli pun sbb lebih selesa pakai yang overnight pad biase...pilis, air gamat. lotion mustajab..tu je...
 
Baju untuk baby aku beli sehelai je..sebab guna yang abg Irsyad punya dengan Ieman...jimat sikit..tak taulah baby gal @ boy..nak scan 3D tapi en abg xde...dah nak masuk 8 bulan ni boleh lagi ke agaknya scan 3D..takut perut penuh & padat..

2 comments:

Raden Allya Kay said...

uit, dah pandai pegi Sogo sendiri ehh.. ;)

jiejah said...

pergi ngan midah...tau dah g sendiri tp mmg xkan drive g sendiri..lagi2 time sesak..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width