Thursday, August 2, 2012

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan kepada semua...walaupun dah masuk ke 13 Ramadhan rasanya masih belum terlewat untuk aku wish kepada semua...Sepanjang Ramadhan ni kalau berbuka dirumah aku masih lagi masak..tengah mood rajin...taktaulah diakhir2 nanti...harap2 kekal memasak...senang sebab bawa sampai ke sahur...kalau beli kat bazar Ramadhan nanti time sahur kena masak pagi2...
 
Alhamdulillah aku dapat berpuasa dengan jayanya sepanjang ramadhan ini walaupun kandungan dah 7 bulan lebih...cuma satu hari kantoi sebab tak bgn sahur..kalau aku sorang ok lagi..kesian kat baby dalam perut ni..jadi sebelum apa2 berlaku aku terus tak puasa...
 
 
Antara menu simple yang aku buat...bubur berlauk..masa ni en abg xde.hanya aku, adik aku nana & irsyad..jadi masak sgt simple & sikit..
 
 
Rancangan masak untuk minggu lepas..berjaya melaksanakannya...
 
Teringin nak buat kuih raya..tak tahu bila nak start...nak buat macam tahun lepas badam bersalut coklat..kos agak mahal sikit...beli lagi murah...tapi teringin nak buat...hehehe...harap2 bahan2 adalah kat kedai Kia Abdul tu..yang penting coklat beryls..nyum!nyum!
 
Gambar anak bujang yang suka membuat onar ketika sedang berbuka....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width