Monday, September 3, 2012

Aidilfitri 2012

keluarga saya :)
anak2 abangah + irsyad..suka tgk pipi icad tembam mcm ni..

geng2 lelaki..abglong xde..balik raya kedua..

ayah & irsyad..

famili adik...merah makngah..

geng2 pompuan...mak lambat pakai baju..xsempat nak bergambar semua sekali..tetamu dh sampai..

si gemok & si kurus..hahaha

antara tetamu terawal...

xmuat depan...makan di ruang tengah pula...tapi panas dok area ni..
faiz & ibu...sepupu paling bongsu belah abah...panggil aku ibu..ikut icad..hehehe
icad keletihan melayan tetamu..salin baju melayu..panas..kulit pun xelok lagi..

mr mahmud bersama cucu..nafis ukail..

mlm raya 1 - beraya rumah ngah (adik abah) di labis

lepas tu ke rumah cik noi (adik abah gak) di labis...mcm2 ada..makcik aku ni rajin masak..ada mee goreng yg sgt sedap, bakso pun sodap sangat & periuk kera bersama rendang puyuh yang mabeles...

icad sangat berselera mkn bakso mlm tu...

antara menu mlm tu..

geng2 anak dara..yg gumbira berjalan2 di mlm raya..

raya kedua- ke felda maokil rumah ude (adik abah aku gak)


lepas tu ke rumah paknjang (adik mak aku) di labis

irsyad yg keletihan dan famili abglong baru sampai terus beraya ke maokil...

Ini saja gambar yg dapat ditunjukkan...beraya di segamat & kampung belah keratong xbyk yang di snap..apepun seronok beraya kalini..nasib baik en abg pun ada..lama die bercuti..walaupun xlarat nak beraya..aku gagahkan jua...apapun selamat hari raya aidilfitri kepada yang membaca & mngenali diri ini..maaf zahir & batin...time skang ni layan rumah open house jer...hehehe..berat pun dh naik mendadak..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width