Thursday, September 27, 2012

Order & Penghantaran VCO tetap berjalan...

Due date aku 19.10.2012..tapi hujung bulan 9 ni aku dah start bercuti...maksudnya tinggal last day esok aku menghabiskan waktu kerjaku...standby awal cuti..takut berlaku macam irsyad..aku bersalinkan dia awal 2 minggu..cukup2 9 bulan 10 hari..aku nak bersalin di kampung..sonang sikit...sabtu ni aku dah balik kampung..irsyad dah pun blk kampung dulu ikut atok & neneknya semalam...

Nak cerita kat sini walaupun aku dalam pantang, untuk order & penghantaran VCO tetap berjalan seperti biasa...non-stop.. :) jadi, bolehlah order bila2 masa & just sms @ email aku jer..nak Whatsapp pun boley..sesiapa yang nak brooch & barangan mutiara Sabah kenalah datang rumah..sebab aku bawa balik ke kampung..hehehe...xsabarnya nak balik..tinggal lagi sehari...kalau nak order & pos pun boleh gak..

 Antara produk catalyst yang HOT!!!..ada lagi..untuk lihat klik www.catalyst2u.net

Kawan2 yang mengenali, kwn2 blogger yg kenal di alam maya ni..doakan saya selamat bersalin..minta ampun & maaf segala salah silap saya...

*blog jiejahcatalyst

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width