Monday, March 4, 2013

Abg Irsyad dah sihat..tapi lepas tu kena lagi..

 
Ni gambar irsyad yang ceria..dah sihat tanpa alahan..hehehe..sekarang dia sangat agresif..janganlah kt marahkan dia..dia balas balik..jadi kena cakap baik2..supaya dia pun cakap baik2 dengan kita..perangai dia sekarang sangat suka memberontak..paling suka nak g beli itu..beli ini...selagi kt tak mengiyakan "iyer Irsyad nanti kt g beli"..selagi tu asyik sebut je..macamne nak train supaya dia jaga barang2 dengan baik eh..lepas guna abis rosak barang dikerjakannya..alatulis, mainan...ada idea tak?? whiteboard yang dalam gambar tu pun dah hancur dah..sob!sob!..maker semua dah habis rosak..tapi dia sayang barang dia pantang terusik atau tersentuk habis mengamuk satu dunia...tapi kejap je sayangnyer...lepas tu biarkan bersepah....mula2 bolehlah ajak kemas..dah lama2..saje jer...tahun depan nak sekolah dah..hehehe kejap je kan..asyiklah sebut nak bli beg sekolah..nak sekolah..nasib baik atuk dah belikan..tenkiu atok.. ;) hujung minggu ni atok & nenek irsyad datang lagi :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width