Thursday, December 19, 2013

Cerita Pasal Diet dengan Cinch Shaklee

Cerita pasal diet bagi orang perempuan memang tidak berkesudahan..hehehe..macam aku ni juga..time kat rumah sendiri bolehlah control makan tu..tapi balik kampung tak boleh tengok mak masak apa semua nak ngap...

Kini aku dah boleh berdisiplin semula..aku diet dengan Cinch Shaklee...Setakat ni dah 2 botol aku try..perasa Vanilla & Cafe Latte..memang sodap sehingga menjilat2 botol shaker tu..alhamdulillah sejak maintain dengan cinch Shaklee ni berat aku tak cecah 60kg ke atas lagi...lepas ni nak teruskan lagi dengan dengan mengambil Lecithin dan Herblax..Herblax untuk detox...Lecithin untuk bakar lemak...dan Cinch utk body shape & build muscle...

yang aku perasan bila makan Cinch Shaklee ni aku akan rasa kenyang dan tak pelu sarap pun xper..sebab kandungan dalam tu pun dh cukup protein..kalau nak carbohidrat waktu lunch nanti bolehlah makan nasi...dan lagi satu nak membuang cukup mudah..hari-hari pulak tu..i like it!

Dua-dua perisan kesukaanku..

Jadual makan aku sekarang:-
Breakfast-Cinch Cafe Latte
Sneaking-kismis/yogurt/epal hijau
Lunch-nasi berlauk (sukaahti nak makan apapun)
Sneaking-kismis/yogurt/epal hijau
Dinner-Cinch Cafe Latte

dan..air kosong dalam 3L sehari..

Sneaking tu bg aku penting..sebab dekat2 pukul 12 perut dah mula minta di isi jadi untuk elakkan perut berbunyi..sneak dengan kismis ke..yogurt ke..epal hijau ke..siap2 potong epal tu bawa gi office.

Sekarang berat aku dalam 58.6kg...hasrat nak 53kg pada bulan Julai 2014...ada 6 bulan gitu...kalau nak cepat turun kena rajin bersenam lepas ni..caiyuk2!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

TARIKH HARI INI

Myspace Calendars, Nature Calendars at WishAFriend.com
Daisypath - Personal pictureDaisypath width